مراحل ساخت موزیک ویدیو

1ارسال موزیک
با توجه به سبک های مختلف موسیقی تیم حرفه ای موج پرو بعد از دریافت موسیقی هنرمند عزیز و آشنایی با فضای کار در مورد سناریوی مناسب تصمیم گیری خواهند کرد.
2ایده ها و تبادل اطلاعات
شامل چکیده ای از ایده ها و نظرات هنرمند صااحب اثر و تیم موج پرو می باشد که هدف از این کار اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات پیرامون خط داستانی موزیک ویدیو است.
3برآورد هزینه
پس از از دریافت و انتقال ایده ها و تبادل اطلاعات با توجه به فضاهایی که مد نظر تولید کنندگان موزیک ویدیو است میتوان برآورد هزینه قطعی در خصوص موارد مورد نیاز تولید ویدیو انجام داد.
4عقد قرارداد
در این مرحله صاحب اثر و تهیه کننده موزیک ویدیو در جلسه حضوری و با توجه به توافقات مالی صورت گرفته پای میز قرارداد خواهند نشست.
5طرح سناریو
سناریوی کامل پس از عقد قرارداد و دریافت پیش پرداخت با جزییات دقیق ترکه شامل استوری بورد موزیک ویدیو میباشد طراحی میگردد.
6پیش تولید
انتخاب بازیگر، لوکیشن ها، طراحی لباس و تنظیم تاریخ تصویربرداری
7 تصویربرداری
حضور تمام عوامل تولید با تجهیزات مورد توافق و صاحب اثر در لوکیشن تصویربرداری
8 تدوین و تحویل
در این مرحله با توجه به سناریوی از قبل تعیین شده تدوین تصاویر ثبت شده انجام میگیرد که در پکیج استاندارد و حرفه ای به صورت نامحدود قابل اصلاح و ویرایش است.

تعرفه ساخت موزیک ویدیو

تعرفه ساخت موزیک ویدیو بر اساس سناريو، لوکیشن، بازیگران و تجهيزات تصویربرداری و نورپردازی و همچنین عوامل تولید تعیین میگردد. از لحاظ فنی تیم حرفه ای موج پرو برای هر کدام از پلن های بالا و با هر بودجه ای همان برنامه ریزی و ایده پردازی را برای ساخت موزیک ویدیو در نظر میگیرد که در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد. فراموش نکنیم موزیک ویدیو فقط به کارگردانی اثر ختم نمیشود.

سناريو و ایده برای موزیک ویدیو

خواننده اثر موسیقی به عنوان نقش اول موزیک ویدیو با توجه به سلیقه و علایق شخصی ایده ها و نظرات خود را به کارگردان موزیک ویدیو اعلام میکند و نویسنده سناریو با درنظر گرفتن موارد گفته شده و سبک موزیک و استايل خواننده اقدام به ایده پردازی و طراحی داستان میکند. سناریو اولین عامل موثر در تعرفه ساخت موزیک ویدیو می باشد.

بهترین تجهيزات تصویربرداری موزیک ویدیو

موج پرو با استفاده از بروزترین دوربین ها و لنزهای سینمایی موزیک ویدیو های شما را میسازد که البته بودجه تعیین شده از سوی تهیه کننده یا خواننده تاثیر مسقیم بر تعرفه ساخت موزیک ویدیو دارد.

انتخاب بازیگر موزیک ویدیو

در انتخاب بازیگر موزیک ویدیو موج پرو ابتدا فرد موردنظر خودرا برای نقش آفرینی معرفی میکند تا در صورت تایید از سوی تهیه کننده یا خواننده ایفای نقش کند. این مورد نیز با توجه به سابقه کار و دیگر شرایط، ممکن است در تعرفه ساخت موزیک ویدیو تاثیرگذار باشد.

لوکیشن فیلمبراری موزیک ویدیو

به جرات میتوان گفت مهم ترين عامل تمايز هر کلیپ موسیقی لوکیشن های ساخت آن میباشد. مهم است سناريو و فضا موزیک ویدیو با لوکیشن ساخت موزیک ویدیو همخوانی و مناسبة داشته باشد. در این مورد هم موج پرو پیشنهاداتی ارائه خواهد کرد که درصورت نیاز و با توجه به تعرفه ساخت موزیک وبدیو قابل استفاده میباشند.

موزیک ویدیو با جلوه های ویژه

جلوه های ویژه در موزیک ویدیو علاوه بر اینکه از لحاظ بصری تاثیر شگفت انگیزی در بیننده خواهد گذاشت باعث بالا بردن کیفیت ساخت موزیک ویدیو خواهد شد. با اینکه موزیک ویدیوهای ساخته شده در ایران کمتر به این موضوع میپردازند اما تیم موج پرو همه خلاقیت و توان خودرا در ارائه بهترین ایده ها و جلوه های ویژه موزیک ویدیو بکار میبرد که این مورد از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعرفه ساخت موزیک ویدیو میباشد.

شرایط ساخت موزیک ویدیو

⦿ در صورت تهیه تیزر موزیک یک دقیقه ای برای اینستاگرام 20 درصد هزینه هر پکیج کسر می گردد.

⦿ موزیک ویدیو های موج پرو با دوربین های حرفه ای سینمایی تهیه می شوند

و کیفیت تصاویر با بالاترین رزولوشن از Full HD تا 8k با توجه به نیاز کارفرما تولید خواهند شد.

⦿ در پروژه های استاندارد و حرفه ای در صورت وجود شرایط مناسب ،بدون دریافت هزینه اضافی به صورت محدود از تصویربرداری هوایی (هلی شات) استفاده می گردد.

– برای پروژه های خارج از تهران هزینه اضافه می گردد.

– برای ساخت بیش از یک (1) موزیک ویدئو ، موزیک ویدئو های دوم و سوم با ضریب قیمت 1/7 و 2/5 محاسبه می شوند.

قیمت نهایی پس از اطلاع از جزییات هر پروژه محاسبه می گردد.

با موج پرو در پایان هر پروژه علاوه بر رضایت کامل از نتيجه نهایی سوپرایز خواهید شد

شما هم اکنون میتوانید نمونه کارهای انجام شده توسط ما را در صفحه اینستاگرام به آدرس: و کانال آپارات ما به آدرس: مشاهده نمایید.

خدمات موج پرو

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر اینستاگرام

کلیپ های تبلیغاتی و صنعتی

ساخت موزیک ویدیو

طراحی و ساخت موشن گرافیک

ساخت فیلم کوتاه و مستند

تدوین فیلم و تیزر

ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم گزارش سازمانی

ایده پردازی، تصویربرداری و تدوین

جلوه های ویژه افتر افکت و سینما 4D

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

تصویربرداری و عکاسی خبری

فیلمبرداری و تدوین برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی

عکاسی پرتره و مدلینگ

عکاسی حرفه ای محصولات

تصویربرداری از همایش ها، نشست ها و سمینارها

تصویربرداری هوایی با بهترین تجهیزات هلیشات

ساخت موزیک متن اختصاصی

ضبط نریشن و صداگذاری در استودیو صدابرداری مجهز

طراحی لوگو متناسب هویت سازمان، شرکت یا محصول

تایپوگرافی حرفه ای

تدوین فیلم های آرشیوی به همراه موزیک آرشیوی مناسب

ساخت انیمیشن لوگو و متن

برای مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه ساخت موزیک ویدیو با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

تهران – سعادت آباد

09122195045